21 Eylül 2011 Çarşamba

sahibinden, orijinal imzalı



Bilmiyorum takip edebildiniz mi ama geçtiğimiz seneler de ulaştırma bakanlığı ve içişleri bakanlığı araçlarla alakalı düzenlemeler yaptı .

Bunlardan iç işleri bakanlığının yaptığı düzenleme üzerinde Atatürk imzası olmayan araçların 129 lira ve 5 ceza puanı ile cezalandırılacağını, olası bi kazada imzasız araca 1/8 oranında kusur ekleneceğini içerirken, ulaştırma bakanlığı da imzasız olan yeni araçlara ruhsat verilmeyeceğini, muayeneden geçirilmeyeceğini  kriterlerine ekledi.


Trafikte gördünüz her 3 araçtan 5 inde imza olmasının tek sebebi bu, yoksa fetişizm falan değil yani.

Neyse efendim madem öyle dedim ailenizin araştırmacı yazarı olarak yemedim içmedim, bu akımın öncüsü olan adamın izini ve arabayı buldum.

Üstelik orijinal imzalı!

Atatürk bizzat imzalamış!

Fotoğrafta sağ köşede kolu görünen arabanın sahibi  Ra’uf Bey “ paşa İstanbul’a geldiğinde ısrarlarımızı kıramayıp arabaya binmeden önce imzaladı, biz de ölümsüzleştirmek için fotoğrafını çektik”  diye yazmış anılarında.

Yakuplu’nun tanınan ailelerinden biri olan Ra’uf Bey’in torunlarından Mustafa Rauf maddi olarak zor durumda olduğundan arabayı satmayı düşündüğünü bana bildirdi.


rahmetli dedesinin doktor olduğunu ve arabayı çok temiz kullandığını gazeteye ilk "doktordan araba" diye ilan verenin de dedesi olduğunu da söylüyor. 


araba tarihi ve önemli bişey  yani .

Arabanın fiyatı benim komisyon, kdv dahil 900 bin oyro-avro-yuro-eurodur.

Pazarlık ve takas yapmayacaz, zira kendisinin nakit paraya ihtiyacı varmış.
İlgilenen kolleksiyonerler varsa, benle irtibata geçebilirler.


eklemeler : satış konusundaki üstün yeteneğimi gören başka araba sahipleri kendi arabalarını da satmamı istediler işte yeni mallar :



bu motorun sadece sepeti vardır.  350 bin oyro-avro-yuro-eurodur.

 500 bin euro


bu arabanın sahibi bana biraz üç kağıtçı gibi geldi yav. ya fotodaki genç. mustafa kemal gerçekten resmi tarihin anlattığı gibi gerçekten ileri görüşlü ve ta o zamandan atatürk diye imza atmaya başlamış ya da araba sahibi bizi kekliyor bilemiyorum.

bu  da 600 bin euro tabiki :)


fotolar için spas kevokê :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder