12 Eylül 2011 Pazartesi

11883



Bu 118 li reklamlar kafamızı ütülemiş,biz şokunu yeni yeni atlatıyorken, gülümseten ve beklediğimiz haber geldi sonunda: artık Kürtçe servisi de varmışşş…


Tabi kurtlu olarak, merak ettim nasıl acaba diye? Bi bahane ile aradım denemek için.
Muhabbet aşağıdaki gibidir. :)

Call center kadını: hsdssdfkv hdsfdkşg kdkfd kerem kin xxx ez. ( klasik hiç bişey anlaşılmayan call center çalışanı dilinde konuşuyor kadın-buyrun ben xxx)

Ben :evar baş xxx xanim. Ez telefona enstîtuya kurdî ya stenbolê dixwazim! ( iyi akşamlar xxx hanım, İstanbul kürt enstitüsünün telefonunu istiyorum, gayet düzgün bi diksiyonla ve tane tane söyledim) 

CCK: belê ( kısa bi bekleme-evet-)
CCK :min fehm nekir  ( anlamadım)
Ben: Ez telefona enstîtuya kurdî ya stenbolê dixwazim! ( bu defa tane tane heceleyerek,söyledim)
CCK :bisekinin ( bekleyin)

1-2 dk lık bekleme sonunda kadın bana Türkçe dönüp

CCK :alooo, siz bana o yerin tam adresini verebilir misiniz?
Ben:valla ben oranın adresini bilmiyorum sadece ismini biliyorum.
CCK :peki,bekleyin.
Ben:Bekliyorum
CCK :Yaa.. şey o numara burada kayıtlı değil.tamam?(üzüntülü bi sesle söylüyor tabi )
Ben: Tamam teşekkür ederim.

Kadın neden Türkçeye döndü onu anlamadım da normal call center muhabbetinden daha samimiydi onu söyleyeyim J


trajikomik bi haldeyiz, malesef..




ekleme:  bu yazıya "aha bak kürtler daha kendi aralarında anlaşamıyor" diye gelen mal varsa öteye gitsin! sorunun kürtçe'de olmadığını anlattırmayın bana sayfalar boyunca. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder