19 Eylül 2012 Çarşamba

ne oldu??

son zamanlarda en çok duyduğum soru "ne oldu??" sorusu..

sanaldan tanıdıklarımı geçtim, sosyal hayatta çevremde olan arkadaşlarım,iş arkadaşlarım, ailem falan herkes nerdeyse aynı soruyu soruyorlar..

sorunun sebebi internet için aldığım karar.

her yerde her dakika bi yerlere bişeyler yazan biri olmaktan, artık nete bile girmeyen biri olmam dikkatlerini çekmiş.

 ne yaptım;

özetle; tüm sosyal medya ve internet hesaplarımı kapattım. sözlüklerdekileri de  dondurdum. telefondaki tüm sohbet,anlık mesajlaşma,internet eklentileri ve programlarını sildim.



işleyiş ve içeriklerine katkıda bulunduğum sitelerde de uzunca bi süre için kafa iznine ayrıldım. bu aranın sonunda ne olur bilmiyorum. kökten de bırakabilirim..

ordaki arkadaşlara da tek tek teşekkür ederim, anlayışla karşıladılar..

tamamen arınmış durumdayım.

ha soruya gelirsek cevap çok basit: hiç bişey olmadı sadece sıkıldım...

hatta çok sıkıldım.. hepsi bu.

bu karar anlık bi karar da değil.uzunca zaamandır düşündüğüm, kısa süreli denediğim, toplu olarak bırakmanın gerçekleşme hali...

tabi bu kararı almam da bardağı taşıran bi damla oldu. onu da yazayım.. geçen gün oğlum içerde gülerken ben burda pc başında yazdığımı anlamamış ve bana saydırmış birine laf yetiştirme derdindeydim.  "ne oluyoruz lan? ne yapıyorum ben yae?" deyip, hesap katliamına giriştim..

bu gidişin bi de sosyal hayat yanı var. hesapları kapadım ama bu yetmez diyerek, bundan sonra twitten tanıştığım hiç kimse ile sosyal hayatta da görüşmeme kararı aldım. kürt 2.0 ekibi  dışında kimse ile görüşmek istemiyorum artık.

bunu uzun uzadıya anlatmayı yersiz görüyorum. herhangi bi kimseyi üzecek bi karar değil bu,ondan emin oldğum için bu kararı almakta da zorlanmadım..

çokça sorulduğu için ; kimse tarafından tehdit edilmedim, kimse ile kavga etmedim, kimseden saklanmıyorum. gizlenmiyorum. can sıkıntısından başka hiç bişey yok bunda.. bu sorulara gülüyorum ama sorup duruluyor. öyle bişey yok. tamam kişisel bi karar bu. o kadar.

kimseye kızgın,kırgın,küskün falan da değilim. öyle şeyler adetim de değil zaten.

bunları kendimi bi bok sandığımdan, kendimi çok önemsediğimden ya da ilgi çekmeye çalışan ergen stayla değil, hani merak eden varsa birinci elden öğrensin diye yazdım.

kapattığım bi sürü hesap içinde sadece burası açık, bi tek burayı kullanmayı  düşünüyorum.

hesap kapatma şeysinden bu yana 9-10 gün geçti. bu süre içinde ne kadar doğru bi karar aldığımı fark ettim. kitap okuyuyorum, film izliyorum, foto çekiyorum, kurdî mi geliştiriyorum. herşeyi bırak oğlumla oynuıyorum daha ötesi de yok sanırım..

hasılı şimdilik durum bundan ibaret. biz de sözü jan abê'ye bırakalım o halde 






2 yorum: