17 Mart 2012 Cumartesi

MAĞDUR POLİS VOL 2


ilk mağdur polis hikayemiz çok beğenilince devamını çevirdik. 

bu ikinci hikayeyi olayın kahramanın ağzından dinleyeceksiniz. polisi mağdur(!) eden kahramanın ağzından. 

olayı tüm içtenliği ile anlatan arkaaşa teşekkürü bir borç bilip hikayeye davet ederiz


yer: amed de hala neresi oldugunu bilmedigim kapali bi yer..

terörle mücadele şeysi polisleri..

dayak sonrasi;

"sen öss derece ögrencisin, baban memur, ne işin var bele işlerde" muhabbeti : )

benden çıt yok..

"laayn senin bu sikik komşudan ses seda yok amk"

cümlesi..

sonra tanıdık bi ses..

"lawo vazgeç x ile y ile z ile takılmaktan, eni soni seni dağa götürecekler, okuluni oku.."

ben: "laaaaaaaa seeen"


baktım bizim komşidir piç. 

odunci.. 

xızarla köylere gidiyordu odun kesmeye. megersem önce muhbir sonra sivil olmuş . askere gidince resmileştirmişler piçi)

- anani zikem dedim.. ki ben ele küfür atmayi sevmeyen û beceremeyen biriyemdir. o agzımdan çıkti..

- anani! dedim.

"hediye ablani?" dedi..

ele işte..


uygun bi görsel bulamadım buna. ilk hikaye de aşağıdaki linktedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder