30 Ocak 2012 Pazartesi

MAĞDUR (!) POLİS



Günün gülümseten haberi Amed’den…

Sur ilçesinde sivil halde gezen kadın polis kapkaça uğramış.

Kadın sivil polis miymiş, yoksa izin gününde sivil halde miymiş anlayamadık.

Gerçi üstüne trafik polisi yeleği giyen sivil polislerin kavşaktaki trafiği idare ettiği 
ortamda gereksiz bi ayrıntı gibi geldi bu

Bunun neresi komik diyeceksiniz?


Valla ben de bilmiyorum.

Sabahtan beri kime anlattıysam güldü ki ben de ilk okuduğumda güldüm.

Bu, sanırım güçlü gördüğümüz biri düşünce olan gülme hissi gibi bişey. Hani yardım edeceğimize güleriz ya o halden işte.

Yıllardır Kürdistan’da zulmün sembolü haline gelen polisin düşmesi,“mağdur” olması; bana, bize komik evet.

Neyse yakalanacak olan kapkaççının “pekaka” ile ilişkisini, çaldıklarından verdiği payı vs tartışma programındaki profesörlere, Ergenekon bağlantısını da yandaş medyaya bırakıp biz asıl anlatacağımıza dönelim.

Bu Kürdistan’da polisin ilk mağduriyeti değil elbette…

İnternetin ve kafelerinin yeni yeni yaygınlaştığı dönemler.

İki tane velet Amed’de kafede kendilerini genç kadın gibi tanıtıp karşılarındaki adamı kafaya almaktadır.

Tahmin ettiğiniz gibi karşılarındaki erkek polis..

Muhabbet ilerler. Elemanlar hiç açık vermez.

Polis türk abazanlığının karakteristik cümlesini sorar “ web cam var mı?”

Çocuklar ilk başta polisi görmek istediklerini söylerler.

Polis kamerasını açar.

Muhabbeti biraz daha ileri götürüp polisi çırılçıplak soyarlar.

Polise arkasını dönmesini söylerler. Polis arkasında döner.

Çocuklar bu arada sık sık screenshot da alıp kaydederler tabi.

En sonunda çocuklar da kameralarını açarlar.

Türlü el kol hareketleri ve gülmekten düşmeden sonra karşılarında çıplak oturan polis “ neden böyle bişey yaptınız ulan?” der.

Çocuklar "ma abê, bu güne kaddar heç polis göti görmemıştıx, dedıx bi göraxın" derler

Olay için tanıklardan şêro, spas lo lo 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder